Vaak gevraagd

Levertermijn

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Nils & Olle doet haar uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren. Als richtlijn houden wij 1 à 2 werkdagen aan. Voor 15:00 uur besteld en betaald, betekent dat u de producten uiterlijk 2 werkdagen later in huis heeft.

Wij nemen uw bestelling in behandeling zodra uw betaling op onze rekening staat.

Mochten wij van deze levertijden moeten afwijken dan zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte brengen. Nils & Olle kan echter niet verantwoordelijk worden gehouden voor langere bezorgtijden gehanteerd door de transporteur.

Service

Kan ik mijn bestelling in cadeauverpakking ontvangen?

Wij pakken uw bestelling graag mooi voor u in. Niets leuker dan een bijzonder pakketje ontvangen per post. Speciale wensen voor een bruiloft, kraampakket, kerstpakket of een rechtstreekse verzending naar de gelukkige(n) kunt u in het extra tekstveld in het besteloverzicht aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Bestellingen

Komen kleuren en afmetingen in de webshop overeen met de geleverde producten?

De producten die Nils & Olle aanbiedt in haar webshop worden zo duidelijk en waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven door tekst en foto. Daarnaast zorgen we ervoor dat de exacte maten van het product vermeld zijn. Kleuren zoals weergegeven op uw beeldscherm kunnen echter afwijken van het origineel.

Is het mogelijk om een uitverkocht artikel te bestellen?

Onze producten worden rechtstreeks geïmporteerd vanuit Scandinavië. De levertijden van onze leveranciers variëren tussen de 1-2 weken. Voor het bestellen van een specifiek product dat wij niet op voorraad hebben, raden we u aan om contact met ons op te nemen. Nils & Olle zal u verder informeren. Klik hier voor onze contactinformatie.

Kan ik nog een producten aan mijn bestelling toevoegen?

Dit kan als uw vorige bestelling nog niet verstuurd is. Wij zullen de bestellingen combineren en eventuele afwijkende verzendkosten bevestigen per e-mail. Neem hier contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is mogelijk. Op afspraak en bij betaling per overschrijving kan de bestelling ook afgehaald worden in Nijmegen. Neem hier contact met ons op.

Wanneer en hoe kan ik een artikel retourneren?

Mocht er toch iets niet goed zijn, dan kunt u na levering via e-mail of per post contact opnemen met Nils & Olle. Alle informatie over het ruilen en retourneren van producten kunt u in onze Algemene voorwaarden terugvinden.

Betalingen

Hoe kan ik betalen, wat zijn de mogelijkheden?

iDeal, betalingen binnen Nederland.

Dé manier om veilig en eenvoudig online aankopen af te rekenen binnen Nederland. Het is vertrouwd betalen met eigen bank via internetbankieren. De betaling gaat eenvoudig en snel, zonder verborgen kosten.

Vooruitbetalingen/Overboeking

Liever het bedrag vooraf overmaken? Dat kan. Uw bestelling wordt na ontvangst van het totale bedrag naar u verzonden. Het overboeken tussen twee banken kan tot 3 werkdagen oplopen, waardoor het wat langer duurt voordat u de bestelling in huis heeft.

Een nieuwe vraag?

Staat uw vraag er niet tussen? Laat het ons weten via het info@nilsenolle.nl, we denken graag met u mee.